06 March 2011

OUH~~~ SOOOO SWEET.......

ahahhahahahaha....dop plik aner pom tjuk aku ari nie...gnie benor....ehem2.....sore throat, sore throat!!!!ahahahaha....tersebut laa kisah~~~~.....ceh wat syair aku lop....okeh...start citer gnie benor,pg tadi aku g tmn kwn aku g mkn kat kntin,as always r sbb die skmo ajok aku g kntin pg2 sblom wktu blajo start...phtu mse kitorg duk mkn,adelah sekor kucing nie,omg!!!cute giler...dop laa sapa giler ngat r....mgkin sbb kucing tuh lapo,jd die pom "menjenguk" mknn owg dgn melompat naik ats meja...die naik dgn suddenly gtu...kalu saper ade heart attack,mati dop ase....dopdan nk ngucap pom...ahahahaha.....smbung citer,kucing tuh pom smkin dkt ngan mknn owg...bdk2 puan npe ag,bwk lri r mknn diorg dr kucing oww...siap ngan tempik2 skali...tp dop kuat aner r....aku yg brnasib baik sbb kucing tuh naik ats meja sblh...ker dpn????ahu laa aku nk terang guaner....tp mmg bkn kat meja yg aku tgh mkn r...aku wat rilek jer tgk kucing tuh...siap leyh nynyi ag smbil mkn kuih bom aku.....tibe2!!!!!ni klimaks die nih...ahahaha.....phtu ad laa bdk laki sowg nie...bek giler siot....die mai laa nk agkt kucing tuh wat trun dr meja sbb die napok pkrjaan bdk2 puan yg nk mkn trgndale akbat kucing ow...mle2 die mlu sbb bdk puan pnuh ctu...aku pom dop prasan gop die mse mle....tibe2 jer die ade dpn aku phtu die agkt kucing tuh...lmbut mlek doe die pgg...klh owg puan pgg....aku nde ag....hati aku pom "berfunction" laa tnpe aku mntok...owww....kng dh aku kat die....ahahaha....tp aku msh setia pd yg stu...aku ske die sbb die baik jer...hok tuh mmg aku tau lme dh sbb aku se batch ngan die....pom penoh klas sme...ckp pom pnoh...tp lam fb r...ahahahaha.....malu laa nk tgor die dpn2....bak kte lagu ' kalau berpacaran " yg ad lrik die yg berbunyi(ceh!!!ayt bm kelas...wat krgan dop gnie pom...=_=") "kerna malu itu perisai org beriman..."....(bajet aku kuat iman...)...ahahaha...tp tu sumer Allah jer yg leyh tntukan...ye dop2????=)
(ps:jrg nk jupe owg laki hok ske ke kucing or bntang len ea...jd moralnyer,kalu napok owg laki baik ngan haiwan,cpt2lah mggunakan fgsi hati tu yer????ihihihihih.......)

*still thinking of that boy~~~ =)